طراحی داخلی کلینیک دندانپزشکی در هلند

نمونه پروژه های مطب و کلینیک دندانپزشکی

طراحی داخلی کلینیک دندانپزشکی در هلند

طراحی مطب توسط بوم آرچی مرکز بوم آرچی متخصص در امر طراحی کلینیک می‌باشد و پروژه های زیادی را در زمینه طراحی مطب دندانپزشکی و پزشکی انجام داده است. بنابراین اگر شما نیز قصد راه اندازی مطب را دارید، می‌توانید طراحی داخلی و دکوراسیون آن را به ما بسپارید. برای مشاهده ی پروژه های انجام شده توسط مرکز بوم آرچی، اینجا کلیک کنید. طراحی مطب بوم  برای مشاوره ی اولیه رایگان، آشنایی بیشتر با پروژه های انجام شده (از مرحله صفر تا تحویل نهایی)، اجرای تاسیسات و جزییات اجرایی با ما تماس بگیرید. شماره تماس :  22246352-021 تلفن همراه : 30 88 302 0912 لوازم لوکس دکوراسیونیاین مطلب مربوط به  طراحی داخلی کلینیک در منطقه Ortho Wijchen  واقع در کشور هلند می باشد.

مطلب پیشنهادی: ایده چشمگیر در کلینیک زیبایی

طراحی داخلی کلینیک دندانپزشکی در هلند طراحی این کلینیک درمانی توسط گروه معماری هلندی Studio Prototype انجام شده است.
 بافت ساختمان های این منطقه غالبا بصورت یک طبقه و ساختمان هایی با سقف های شیروانی است.

ساختمان دندانپزشکی مورد بررسی ما نیز، ساختمانی به همین شکل است و طراحی معماری داخلی و دکوراسیون آن بر اساس شرایط موجود این ساختمان و بافت منطقه انجام شده است.

طراحی داخلی کلینیک دندانپزشکی در هلند طراحی به سبک مدرن انجام شده و از ترکیب رنگی سفید و خاکستری برای طراحی داخلی استفاده شده است.

طراحی داخلی کلینیک دندانپزشکی در هلند به دلیل مناظر زیبا و وسیع اطراف ساختمان و زاویه دید مناسب از فضای داخلی و منظره ی خوب روبروی ساختمان،

شیشه های بزرگی روی نمای ساختمان کار شده است

که علاوه بر تامین نور طبیعی ساختمان، نمای بسیار زیبایی به جداره های خارجی ساختمان بخشیده است.

 در ادامه دعوت می کنیم تصاویر و نقشه های این کلینیک دندانپزشکی را مشاهده کنید.

مطلب پیشنهادی: استانداردهای طراحی و تاسیس کلینیک دندانپزشکی

طراحی داخلی کلینیک دندانپزشکی در هلند

طراحی مطب توسط بوم آرچی

مرکز بوم آرچی متخصص در امر طراحی کلینیک می‌باشد و پروژه های زیادی را در زمینه طراحی مطب دندانپزشکی و پزشکی انجام داده است. بنابراین اگر شما نیز قصد راه اندازی مطب را دارید، می‌توانید طراحی داخلی و دکوراسیون آن را به ما بسپارید. برای مشاهده ی پروژه های انجام شده توسط مرکز بوم آرچی، اینجا کلیک کنید.

🔸🔸🔸طراحی مطب بوم 🔸🔸🔸
برای مشاوره ی اولیه رایگان، آشنایی بیشتر با پروژه های انجام شده (از مرحله صفر تا تحویل نهایی)، اجرای تاسیسات و جزییات اجرایی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس :  22246352-021
تلفن همراه : 30 88 302 0912

لوازم لوکس دکوراسیونی

طراحی داخلی کلینیک دندانپزشکی در هلند

اشتراک‌گذاری
, , , , ,
نوشتهٔ پیشین
دندانپزشکی پیشگیرانه چیست؟
نوشتهٔ بعدی
طراحی و اجرای کلینیک دندانپزشکی با بخش VIP و لوکس

مطالب مرتبط

فهرست