طراحی دکوراسیون مطب کرج

پروژه

طراحی دکوراسیون مطب کرج

مشخصات پروژه :

کاربری: مطب دندانپزشکی
موقعیت مکانی: کرج(گرمدره)
متراژ: 125متر
تعداد یونیت: 2 یونیت
سبک معماری داخلی: مدرن
هزینه : نرمال
تم رنگبندی : سرد

طراحی دکوراسیون مطب کرج

هنگامی که با شرکت معماری داخلی بوم در پروژه طراحی داخلی مطب دندانپزشکی خود کار می کنید، ما آن را تا حد امکان برای شما آسان می کنیم.

شما نیازی به استخدام هیچ پیمانکار دیگری نخواهید داشت یا خودتان با مدیریت پروژه سروکار نخواهیدداشت،زیرا ما همه این کارها را از ابتدا تا انتها برای شما انجام می دهیم و اطمینان حاصل می کنیم که همیشه در جریان پروژه قرار دارید.

طراحان معماری داخلی بوم

طراحان داخلی دندان ما می توانند در موارد زیر کمک کنند:

بررسی سایت و برنامه ریزی فضایی

مفاهیم طراحی و تصاویر سه بعدی (رندر)

مجوز معماری و شهرسازی

اطمینان از رعایت مقررات لازم واستانداردها

مدیریت پروژه و کنترل کیفیت

نورپردازی، گرافیک و تابلوها

محافظت در برابر تشعشع

اثاثیه و تجهیزات

ساخت و اجرای طرح

طراح داخلی مطب دندانپزشکی

طراحی دکوراسیون مطب کرج

چیدمان مطب 

ما طراحی داخلی، مبلمان و چیدمان کامل مطب دندانپزشکی را ارائه می دهیم تا مطب دندانپزشکی شما از رقابت متمایز شود.

در معماری داخلی بوم ، ما طراحی داخلی مطب دندانپزشکی را تخصص خود می دانیم.

چه یک عمل جراحی زیبایی دندان انجام دهید و چه یک مطب دندانپزشکی معمولی،ما می توانیم به بهبود تجربه بیماران در هنگام مراجعه به مطب شما کمک کنیم.

پس از کار با 15 سال سابقه ی طراحی فضاهای پزشکی و دندانپزشکی، ما می دانیم که چگونه یک مطب دندانپزشکی طراحی کنیم که به بیماران نسبت به برند اعتماد کنند، بیمار را تشویق کند و باعث شود کارکنان در محل کار احساس راحتی کنند.

همه چیز از قسمت پذیرش و اتاق انتظار گرفته تا اتاق های اشعه ایکس باید در نظر گرفته شود تا از طراحی ثابت در طول جراحی اطمینان حاصل شود.

مهم نیست که چیدمان فعلی اتاق شما چیست، کارشناسان طراحی داخلی ما باعث می شوند که منطقه کلینیک دندانپزشکی برای شما مناسب باشد و به حداکثر رساندن فضا کمک کند.بدین معنی که ما از هر میلیمتر فضای شما استفاده بهینه میکینم تا یک طراحی ایده آل برای شما انجام شود.

شما میتوانید در قسمت ارتباط با ما شماره تماس خود را بگذارید و مشاوره اولیه رایگان و بدون تعهد را در مورد پروژه طراحی داخلی مطب دندانپزشکی خود را دریافت کنید.

خلاصه طراحی

ما با انجام یک بازدید از محل مطب دندانپزشکی شروع می کنیم تا فضا را احساس کنیم.

اینجاست که ما شروع می کنیم به درک اینکه با چه چیزی کار می کنیم که در طول فرآیند طراحی کمک می کند و به هر سؤالی که ممکن است داشته باشید پاسخ می دهیم.

طراحی مفهومی

پس از بازدید از سایت، می‌توانیم یک طرح اولیه طراحی کنیم که شامل پلان‌های کف،رندرهای سه بعدی، انتخاب پارچه و گزینه‌های مبلمان است.

توسعه طراحی

در مرحله بعد شروع به بررسی نیازهای اقتصادی، زیست محیطی و ساختمانی می کنیم و اطمینان حاصل می کنیم که مصالح مناسب برای دیوارها،

سقف ها، مبلمان و موارد دیگر را انتخاب می کنیم.

طراحی دکوراسیون مطب کرجطراحی دکوراسیون مطب کرجطراحی دکوراسیون مطب کرجطراحی فنی

در این مرحله ما یک بسته ساخت و ساز فنی با جزئیات کامل، برنامه های تکمیلی را برای مطب دندانپزشکی گردآوری می کنیم.

ساخت و ساز

کار ساخت و ساز آغاز می شود.در تمام مراحل کار به جزییات توجه میکنیم تا اطمینان حاصل شود که کار در حال تکمیل مطابق با طرح طراحی است و تمام مقررات لازم رعایت شود.

طراحی دکوراسیون مطب کرجطراحی دکوراسیون مطب کرجطراحی دکوراسیون مطب کرجتحویل بگیرید و ببندید

پس از پایان ساخت، ما بازرسی های نهایی مطب دندانپزشکی را انجام خواهیم داد تا اطمینان حاصل کنیم که هم خودمان و هم مشتری راضی هستند.

اگر نیازی به انجام کار بیشتر نباشد، پروژه به پایان می رسد و شما می توانید با مطب جدید و زیبای دندانپزشکی خود، دندانپزشکی خود را به سطح بالاتری ببرید.


طراحی مطب توسط بوم آرچی

مرکز بوم آرچی متخصص در امر طراحی مطب می‌باشد و پروژه های زیادی را در زمینه طراحی مطب دندانپزشکی و پزشکی انجام داده است. بنابراین اگر شما نیز قصد راه اندازی مطب را دارید، می‌توانید طراحی داخلی و دکوراسیون آن را به ما بسپارید. برای مشاهده ی پروژه های انجام شده توسط مرکز بوم آرچی، اینجا کلیک کنید.

🔸🔸🔸طراحی مطب بوم 🔸🔸🔸
برای مشاوره ی اولیه رایگان، آشنایی بیشتر با پروژه های انجام شده (از مرحله صفر تا تحویل نهایی)، اجرای تاسیسات و جزییات اجرایی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس :  22246352-021
شماره تلگرام : 30 88 302 0912

طراحی دکوراسیون مطب کرج

اشتراک‌گذاری
, , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
طراحی کلینیک دندانپزشکی دریاچه چیتگر
نوشتهٔ بعدی
طراحی مطب اسلامشهر

مطالب مرتبط

فهرست