تاثیرات آکواریوم بر روند درمان در فضاهای دندانپزشکی

اخبار

تاثیرات آکواریوم بر روند درمان در فضاهای دندانپزشکی

آکواریوم های ماهی و یا حتی تصاویر آن تاثیرات مثبت بسیاری روی سلامتی انسان دارند. آزمایشات نشان دادند که در مطب هایی که آکواریوم دارند،بیماران به دوز کمتری از دارو های بیهوشی و مسکن احتیاج داشتند زیرا آکواریوم در یک مطب دندانپزشکی بهانه ی خوبی هست تا بیماران و مراجعین موقع انتظار به تماشای آن مشغول شوند و در نتیجه تا حد قابل توجهی استرس شان کاهش پیدا کند.
.مطالعات نشان میدهند که از سالیان دور استفاده از آکواریوم در فضاهای خصوصی و عمومی راه حل مناسبی برای کاهش استرس های روزانه،بی خوابی و فشار خون بالا بوده و موجب بالا رفتن سطح سلامتی افراد میشده است.

 

تاثیرات آکواریوم بر روند درمان در فضاهای دندانپزشکی

 

بسیاری از آزمایشات نشان می دهد که وجود آکواریوم در یک فضا با کاهش فشار خون افراد مبتلا به فشار خون بالا رابطه مستقیم داد و همچنین باعث آرام کردن افراد مبتلا به بیش فعالی میشود همینطور اشتها آور و کاهش دهنده ی وابستگی افراد مبتلا به آلزایمر به مکمل های غذایی است.

 

طراحی مطب توسط بوم آرچی

مرکز بوم آرچی متخصص در امر طراحی مطب می‌باشد و پروژه های زیادی را در زمینه طراحی مطب دندانپزشکی و پزشکی انجام داده است. بنابراین اگر شما نیز قصد راه اندازی مطب را دارید، می‌توانید طراحی داخلی و دکوراسیون آن را به ما بسپارید. برای مشاهده ی پروژه های انجام شده توسط مرکز یوم آرچی، اینجا کلیک کنید.

🔸🔸🔸طراحی مطب بوم 🔸🔸🔸
برای مشاوره ی اولیه رایگان، آشنایی بیشتر با پروژه های انجام شده (از مرحله صفر تا تحویل نهایی)، اجرای تاسیسات و جزییات اجرایی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس :  22246352-021
شماره تلگرام : 30 88 302 0912

لوازم لوکس دکوراسیونی

تاثیرات آکواریوم بر روند درمان در فضاهای دندانپزشکی

منبع: www.asdablog.com

اشتراک‌گذاری
نوشتهٔ پیشین
کنفرانس بین‌المللی بهداشت و سلامت دهان در اسپانیا
نوشتهٔ بعدی
برای طراحی کلینیک دندانپزشکی چه کاری انجام دهیم؟

مطالب مرتبط

فهرست