طراحی و دکوراسیون داخلی جذاب ترین داروخانه های دنیا

اخبار

داروخانه ها نیزمثل هر فروشگاه دیگری با هدف ارتقا کسب و کار و فروش محصولات خود و پاسخگویی مناسب تر به نیازهای مراجعین و مشتریان خود کار می کنند.
شما می توانید با طراحی و دکوراسیون داخلی،تزیینات ،طرح های گرافیکی و … حال و هوای داروخانه خود را بکلی تغییر داده و شاهد رشد سریع فروش خود باشید!طراحی داروخانه

خلاقیت همیشه فضا رو جذاب تر خواهد کرد!
استفاده از فرم و رنگ قرص و کپسول در طراحی و دکوراسیون داخلی داروخانه ها ایده ی جالبی است که داروخانه ی شما را متفاوت می کند!

دکوراسیون خلاقانه داروخانه

نور پردازی در طراحی داخلی داروخانه 

یکی از مهم ترین مسایل که  در طراحی دکوراسیون داروخانه باید به آن توجه داشت، نور آفتاب است که در طول روز به طــور مســتقیم روی اجناس معمولا بهداشتی و عمدتا گران قیمتی که در ویترین‌های چسبیده به شیشه‌ها قرار دارند می‌تابد و با افزایش دمای آنها عمر قفســه ای آنهــا را کاهش می‌دهد. افزایش دما عــلاوه بر کاهش عمر محصولات و تغییــرات ظاهری مانند جدا شــدن فازها از هم می‌تواند باعث تغییرات شــیمیایی گاهی غیرقابل تشخیصی هم بشــود که بر اثربخشــی یا سلامت محصولات اثر سوء دارند و گاهی نه تنها پاسخگوی نیاز مصرف کننده نیستند که سلامت پوست و موی وی را هم تحت تاثیر قرار می‌دهند. در نتیجه نورپردازی داخلی در طراحی داروخانه ها از اهمیت ویژه ای بر خوردار است.همچنین تعداد زیادی ازمراجعین و مشتریان داروخانه کسانی هستند که برای اولین بار به داروخانه مراجعه می‌کنند. دیدن فضای داخلی داروخانه برای بســیاری از رهگذران یکی از عوامل جذب آنها به  داروخانه است.

نور پردازی داروخانه
بررسی پلان و ترافیک فضایی داروخانه ها
ورود و خروج مشتریان و اینکه مراجعین چه مسیری را در فضای داروخانه  بین قسمت پذیرش،صندوق و تحویل دارو سپری می کنند از فاکتور های مهم طراحی است که باید به آن توجه شود.
برای مثال در این داروخانه که در مجاورت یک بیمارستان قرار دارد برای کنترل فضا در ساعات شلوغی پیشخوان های خود را به گونه ای طراحی کرده است تا در عین خدمت رسانی منظم تر، بخش های مختلف داروخانه از هم تفکیک شوند
بعلاوه
تفکیک هر بخش با استفاده از پارتیشن های کوتاه و مبلمان در این داروخانه انجام شده است که از فضا های مرکزی و بلااستفاده به خوبی استفاده ی کاربردی شده است.

دکوراسیون داخلی داروخانه طراحی داروخانه

🔸🔸🔸معماری داخلی بوم 🔸🔸🔸

برای مشاوره ی اولیه رایگان، آشنایی بیشتر با پروژه های انجام شده (از مرحله صفر تا تحویل نهایی)، اجرای تاسیسات و جزییات اجرایی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس : ٠٢١٢٢٢۴۶٣۵٢
شماره تلگرام : ٠٩١٢٣٠٢٨٨٣٠

اشتراک‌گذاری
, , ,
نوشتهٔ پیشین
صندلی یونیت دندانپزشکی
نوشتهٔ بعدی
چگونه استرس را در مطب دندانپزشکی خود کاهش دهیم؟

مطالب مرتبط

فهرست