دکوراسیون داخلی مطب اطفال

طراحی کلینیک اطفال، دارای نکات زیادی است و از آنجا که مراجعین آن، کودکان هستند، باید بسیار با دقت این کار را انجام داد.

زمانی که کودکان در حال درمان باشند علاوه بر درمان مشکل جسمی، باید از نظر روانی نیز به آنها توجه داشت، اکثر کوکان از کلینیک پزشکی می‌ترسند، بنابراین طراحی داخلی کلینیک اطفال باید آرام بخش باشد و استرس را از کودکان دور کند.

پس اگر در طراحی مطب اطفال به نکاتی که در ادامه ی این مقاله بررسی می‌کنیم، توجه شود، روند درمانی مراجعین زودتر انجام می‌شود و کودکان نیز در مطب شما احساس راحتی بیشتری می‌کنند.

در ادامه با بوم آرچی همراه باشید تا برخی از مهم ترین نکات در طراحی کلینیک اطفال را بررسی کنیم…

دکوراسیون داخلی مطب اطفال


رنگ در دکوراسیون داخلی مطب اطفال

در دکوراسیون داخلی مطب اطفال باید توجه ویژه ای به ترکیب رنگی داشته باشیم. حتماً تا کنون درمورد ترکیب رنگی و تاثیر روانی آن شنیده اید. افراد زمانی که به یک محیط وارد می‌شوند، اولین چیزی که توجه آنها را جلب می‌کند، ترکیب رنگی آن محیط می‌باشد.

استفاده از رنگ های مناسب برای کلینیک اطفال باعث می‌شود که کودکان بیشتر تشویق شوند برای درمان و دیگر ترسی در کلینیک پزشکی نداشته باشند.

مطلب پیشنهادی : کلینیک دندانپزشکی اطفال به سبک مدرن

دکوراسیون داخلی مطب اطفال

اگر شما در کلینیک اطفال از رنگ های انرژی زا مانند قرمز، نارنجی، زرد و… استفاده کنید، این امر سبب می‌شود که کودکان در کلینیک انرژی زیادی داشته باشند و آرام و ساکت نباشند، بنابراین استفاده از این رنگ های برای طراحی کلینیک اطفال مناسب نیست. البته باید برای سرگرمی کودکان، برخی از بخش های کوچک را با این رنگ ها طراحی کرد.

اما استفاده از رنگ های آبی، سبز، بژ، سفید و… در کنار رنگ قهوه ای، می‌تواند بسیار مناسب باشد.


طراحی مطب کودکان

مرکز بوم آرچی با بیش از 10 سال تجربه و ارائه خدمات طراحی مطب در شهر تهران، آماده همکاری با شما عزیزان در زمینه طراحی مطب کودکان می‌باشد.

اگر شما نیز قصد طراحی مطب کودکان را دارید، می‌توانید انجام این کار را به تیم تخصصی بوم آرچی بسپارید.

پروژه های انجام شده توسط تیم بوم آرچی را در بخش پروژه ها می‌توانید مشاهده نمایید.

اما به طور کلی، طراحی داخلی مطب کودکان اهمیت بالایی دارد و در اعتماد مراجعه کنندگان تاثیر بالایی دارد.

اگر شما در طراحی مطب کودکان از رنگ ها و نورپردازی مناسب استفاده کنید باعث آرامش کودکان و کاهش استرس مراجعه کنندگان می‌شوید.

همچنین در طراحی مطب کودکان باید توجه ویژه ای داشته باشیم تا حوصله کودکان سر نرود و فکری به حال سرگرمی کودکان کنیم.

اگر شما طراحی مطب کودکان را به تیم تخصصی بوم آرچی بسپارید، ما تمام نکات مهم را در دکوراسیون مطب کودکان رعایت می‌کنیم.


نکات در طراحی کلینیک اطفال

دکوراسیون داخلی مطب اطفال

همانطور که بالاتر نیز گفتیم، اکثر کودکان از کلینیک پزشکی می‌ترسند، بنابراین طراحی حرفه ای باعث می‌شود که کودکان احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

کودکان خیلی راحت تر از بزرگسالان سرگرم می‌شوند، بنابراین می‌توانید با استفاده از تابلو های تصویر حیوانات و یا تابلو های نقاشی خیلی ساده آنها را سرگرم کنید. همچنین در انتخاب کاغذ دیواری نیز باید دقت بیشتری داشته باشیم.

مطلب پیشنهادی : طراحی مطب دندانپزشکی برای اطفال

نور طبیعی برای اکثر کودکان جذاب تر از نور چراغ ها می‌باشد، بنابراین در صورت امکان از پنجره های بزرگ در کلینیک اطفال استفاده کنید و اگر امکان آن وجود ندارد، در انتخاب لوستر دقت بیشتری داشتهباشید تا نور، چشم مراجعین را آزار ندهد.


در صورت تمایل به طراحی کلینیک اطفال توسط بوم آرچی می‌توانید با ما تماس بگیرید. برای مشاهده پروژه های انجام شده توسط بوم آرچی به قسمت پروژه ها مراجعه نمایید.


طراحی مطب توسط بوم آرچی

مرکز بوم آرچی متخصص در امر طراحی مطب می‌باشد و پروژه های زیادی را در زمینه طراحی مطب دندانپزشکی و پزشکی انجام داده است. بنابراین اگر شما نیز قصد راه اندازی مطب را دارید، می‌توانید طراحی داخلی و دکوراسیون آن را به ما بسپارید. برای مشاهده ی پروژه های انجام شده توسط مرکز یوم آرچی، اینجا کلیک کنید.

🔸🔸🔸طراحی مطب بوم 🔸🔸🔸
برای مشاوره ی اولیه رایگان، آشنایی بیشتر با پروژه های انجام شده (از مرحله صفر تا تحویل نهایی)، اجرای تاسیسات و جزییات اجرایی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس :  22246352-021
شماره تلگرام : 30 88 302 0912

لوازم لوکس دکوراسیونی

اشتراک‌گذاری
, , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
طراحی کلینیک فیزیوتراپی
نوشتهٔ بعدی
رنگ سال ۲۰۲۲

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

*

code

فهرست